
Ce este Scratch și cum îl folosim în cadrul CodeUp Academy?
Scratch este un limbaj de programare și în același timp o comunitate online unde copiii pot învăța conceptele de bază ale programării.
În Scratch se pot crea povești interactive, jocuri sau animații.
Acesta este dedicat copiilor cu vârste cuprinse între 8 și 14 ani.
C#, ce este și de ce să îl înveți?
C# este un limbaj de programare orientat-obiect.
C# este utilizat pentru dezvoltarea aplicațiilor pentru desktop, a celor mobile și a celor web.
Creat inițial ca un concurent pentru Java, cea mai importantă facilitate oferită de C# o reprezintă posibilitatea de a lucra într-un mediu cu limbaj mixt.
Începem noul an școlar la CodeUp Academy
Cursurile de programare și robotică Codeup Academy pentru copii se întorc din vacanța de vară în noul an școlar 2022-2023! ?
Înscrierile pentru modulele din acest an școlar au început pe 1 august.
Cursurile CodeUp Academy se adresează copiilor cu vârste cuprinse între 8 și 18 ani și încep pe 19 septembrie.
Taberele de vară pentru copii dezvoltă creativitatea
Creativitatea și dezvoltarea personală sunt două caracteristici importante pentru integrarea în societate a oricărui copil.
Copiii sunt obișnuiți să facă parte dintr-un colectiv precum cel oferit de școală.
Rolul taberelor de vară este acela de a crea un mediu asemănător cu cel de la școală, dar mai relaxat.
Importanța automatizării în viața noastră
Automatizarea reprezintă, după cum este sugerat chiar din denumire, capacitatea echipamentelor și a instalațiilor de a lucra independent de acțiunea unei persoane.
Importanța și avantajele automatizării sunt numeroase, iar unul dintre punctele sale forte o reprezintă reducerea costurilor.
În plus, în ultimii ani, automatizarea este întâlnită și în sectoarele creative.
Ce este Arduino și ce aplicabilitate are în viața de zi cu zi?
La intersecția dintre programare și robotică se situează plăcuțele Arduino. Acestea sunt plăcuțe hardware, de tip PCB ce ajută la susținerea și realizarea unei conexiuni electrice între componentele unui sistem precum LED-uri, antene sau senzori, contribuind la obținerea unui produs final funcțional.